Šarić, A. (2020). ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, A. (2020). 'ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić A. ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
A. Šarić, "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649