prikaz prve stranice dokumenta ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Šarić, Andrijana
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Šarić, A. (2020). ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, A. (2020). 'ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 28 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić A. ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2020 [cited 2020 October 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

A. Šarić, "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Islandora Bookmark - Please login to use this feature