Šarić, A. (2020). ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić, A. (2020). 'ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
Šarić A. ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649
A. Šarić, "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649