Pavlović, M. (2014). E-trgovina kao poslovni model e-marketinga (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
Pavlović, Marina. "E-trgovina kao poslovni model e-marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
Pavlović, Marina. "E-trgovina kao poslovni model e-marketinga." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
Pavlović, M. (2014). 'E-trgovina kao poslovni model e-marketinga', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
Pavlović M. E-trgovina kao poslovni model e-marketinga [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
M. Pavlović, "E-trgovina kao poslovni model e-marketinga", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901