Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
E-trgovina kao poslovni model e-marketinga

Marina Pavlović (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovE-trgovina kao poslovni model e-marketinga
AutorMarina Pavlović
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Cilj rada je istražiti zastupljenost elektroničke trgovine u Hrvatskoj, stav državljana RH prema ovoj vrsti kupovine, te njihove navike prilikom obavljanja Internet kupovine. Rad se sastoji od četiri cijeline od kojih se prva bavi marketingom općenito i etapama razvoja, njegovom koncepcijom te procesom upravljanja, dok se u drugoj cjelini se obrađuje ponašanje potrošača i komunikacijska strategija. Treća cjelina govori o digitalnom dobu i poslovanju u virtualnom svijetu. Također se obrađuje i tema sve popularnijih elektroničkih trgovina koje donose brojne prednosti kako kupcima, tako i prodavačima. Posljednja cjelina daje osvrt na razvoj elektroničke trgovine u Hrvatskoj, stavove stanovnika RH prema online kupovini, kao i njihove navike prilikom kupnje putem Interneta
Ključne riječimarketing ponašanje potrošača internet e-marketing
Povjerenstvo za obranuDanijel Mileta
Frane Urem
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-07-15
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
PohranioNives Paškov Milošević