No public access
master's thesis
E-trgovina kao poslovni model e-marketinga

Marina Pavlović
Metadata
TitleE-trgovina kao poslovni model e-marketinga
AuthorMarina Pavlović
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractCilj rada je istražiti zastupljenost elektroničke trgovine u Hrvatskoj, stav državljana RH prema ovoj vrsti kupovine, te njihove navike prilikom obavljanja Internet kupovine. Rad se sastoji od četiri cijeline od kojih se prva bavi marketingom općenito i etapama razvoja, njegovom koncepcijom te procesom upravljanja, dok se u drugoj cjelini se obrađuje ponašanje potrošača i komunikacijska strategija. Treća cjelina govori o digitalnom dobu i poslovanju u virtualnom svijetu. Također se obrađuje i tema sve popularnijih elektroničkih trgovina koje donose brojne prednosti kako kupcima, tako i prodavačima. Posljednja cjelina daje osvrt na razvoj elektroničke trgovine u Hrvatskoj, stavove stanovnika RH prema online kupovini, kao i njihove navike prilikom kupnje putem Interneta
Committee MembersDanijel Mileta
Frane Urem
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-07-15
Parallel keywords (Croatian)marketing ponašanje potrošača internet e-marketing
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:094901
CommitterNives Paškov Milošević