Jakoliš, A. (2014). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, A. (2014). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš A. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
A. Jakoliš, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225