prikaz prve stranice dokumenta Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice

Jakoliš, Anđelo
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Jakoliš, A. (2014). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, A. (2014). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš A. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

A. Jakoliš, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.