Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice

Anđelo Jakoliš (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovMarketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
AutorAnđelo Jakoliš
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog završnog rada je marketinško komuniciranje putem Interneta na primjeru Hrvatske turistike zajednice. Cilj rada je upoznati se sa pojmom marketinškg komuniciranja te njegovim online oblikom komuniciranja. Zadatak rada je definirati pojam i vrste internet marketinga te na primjeru Hrvatske turistike zajednice upoznati sa praktinom primjenom ovog oblika komunikacije.
Ključne riječidruštvene mreže marketing internet turistička zajednica
Povjerenstvo za obranuIvana Žilić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-12-17
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
PohranioNives Paškov Milošević