prikaz prve stranice dokumenta Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
No public access
master's thesis
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice

Jakoliš, Anđelo
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Cite this document

Jakoliš, A. (2014). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, A. (2014). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš A. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

A. Jakoliš, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Please login to the repository to save this object to your list.