Jakoliš, A. (2014). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš, A. (2014). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
Jakoliš A. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
A. Jakoliš, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225