No public access
master's thesis
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice

Anđelo Jakoliš
Metadata
TitleMarketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
AuthorAnđelo Jakoliš
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractTema ovog završnog rada je marketinško komuniciranje putem Interneta na primjeru Hrvatske turistike zajednice. Cilj rada je upoznati se sa pojmom marketinškg komuniciranja te njegovim online oblikom komuniciranja. Zadatak rada je definirati pojam i vrste internet marketinga te na primjeru Hrvatske turistike zajednice upoznati sa praktinom primjenom ovog oblika komunikacije.
Committee MembersIvana Žilić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-12-17
Parallel keywords (Croatian)društvene mreže marketing internet turistička zajednica
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225
CommitterNives Paškov Milošević