Dujić, M. (2014). Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, M. (2014). 'Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić M. Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
M. Dujić, "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259