No public access
master's thesis
Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji

Mateja Dujić
Metadata
TitleUspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji
AuthorMateja Dujić
Mentor(s)Jelena Šišara (thesis advisor)
AbstractRad se sastoji od jedanaest poglavlja. U prvom i drugom poglavlju obrađuje se pojam marketing i osnove njegova funkcioniranja, internet marketing gdje društvene mreže predstavljaju jedne od najvažnijih usluga na Internetu, te povijest marketinga. Nadalje u sljedećem poglavlju se spominje marketinška komunikacija koja predstavlja jedan od temeljnih elemenata marketinškog miksa. Ostala dva poglavlja opisuju pojam društvenih medija koji uključuju sve vrste online tehnoloških alata koji omogućuju da ljudi putem interneta lakše komuniciraju i dijele brojne sadržaje, te se navodi osnovna podjela društvenih medija, njihove karakteristike i deset osnovnih principa na kojima se temelje društvene mreže i zajednice na Internetu. U zadnjem dijelu rada obrađuje se analiza društvenih medija na primjerima. Kao primjere navodim korištenje Facebooka za promociju konditorskih proizvoda – slučaj Životinjskog carstva, i drugi primjer korištenje Twittera na primjeru „wtfJeans“.
Committee MembersAnita Grubišić
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
GranterVeleučilište u Šibeniku
Lower level organizational unitsMenadžment
PlaceŠibenik
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelspecialist graduate
Study programmeManagement
Academic title abbreviationSruč.spec.oec.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2014-11-28
Parallel keywords (Croatian)marketing društveni mediji Facebook
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/hr/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
CommitterNives Paškov Milošević