Dujić, M. (2014). Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić, M. (2014). 'Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
Dujić M. Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259
M. Dujić, "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259