prikaz prve stranice dokumenta Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji
No public access
master's thesis
Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji

Dujić, Mateja
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Cite this document

Dujić, M. (2014). Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

Dujić, Mateja. "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

Dujić, M. (2014). 'Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 18 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

Dujić M. Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

M. Dujić, "Uspješnost društvenih medija u marketinškoj komunikaciji", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:854259

Please login to the repository to save this object to your list.