specijalistički diplomski stručni
Inoviranje brenda

Antonia Totić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovInoviranje brenda
AutorAntonia Totić
Voditelj/MentorMili Razović (mentor)
Sažetak rada
Inovacija je uspješno korištenje novih ideja, odnosno preoblikovanje tih ideja kako bi postigle uspjeh na tržištu. Brand stvara trajan identitet i potiče osjećaj korisnosti i povjerenja. Inoviranje branda osigurava korisnicima da ponudu dožive na drugačiji, za njih poseban način. Apple je pravi primjer inoviranja branda i postizanja uspjeha. Poduzeće koje je stvoreno iz garaže danas je jedno od najpoznatijih računalno-tehničkih poduzeća, sa mnogim revolucionarnim postignućima i inovacijama u svijetu, dok BMW ima najcjenjeniju automobilsku industriju. Sa planiranim projektima za budućnost, popularnost ovih brandova će i dalje rasti, sa svojim inovacijama i postignućima u poslovnom smislu.
Ključne riječiinovacija brand dizajn automobilska industrija računalna tehnologija
Naslov na drugom jeziku (engleski)INNOVATIVE BRAND
Povjerenstvo za obranuNikolina Gaćina
Ana Udovičić
Mili Razović
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-11-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Innovation is the successful use of new ideas or transformation of these ideas in order to achieve success in the market. The brand creates a lasting identity and promotes a sense of usefulness and trust. Innovating brand provides customers to offer a different experience for them in a special way. Apple is a great example of innovation and brand to achieve success. Company, which was created from the garage is today one of the most popular computer-technical companies, with many revolutionary achievements and innovations in the world, while BMW has the most prestigious automotive industry. With projects planned for the future, the popularity of these brands will continue to grow, with its innovations and achievements in the business sense.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)innovation brand design car industry computer technology
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:025231
PohranioNives Paškov Milošević