prikaz prve stranice dokumenta Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu

Ćaleta, Barbara (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment

Citirajte ovaj rad

Ćaleta, B. (2014). Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, B. (2014). 'Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta B. Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2014 [pristupljeno 10.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

B. Ćaleta, "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.