Rad nije dostupan
specijalistički diplomski stručni
Uloga mediteranske prehrane u promidžbi Šibensko - kninske županije

Marita Bijelić (2014)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovUloga mediteranske prehrane u promidžbi Šibensko - kninske županije
AutorMarita Bijelić
Voditelj/MentorNikolina Gaćina (mentor)
Sažetak rada
U radu se istražuje u kojoj se mjeri mediteranska prehrana koristi u turističkoj promociji Šibensko-kninske županije. Cilj ovog rada bio je istražiti da li se i u kojoj mjeri u Šibensko- kninskoj županiji koristi mediteranska prehrana tj. tradicionalna dalmatinska kuhinja kao čimbenik prepoznatljivosti njene turističke ponude. Korištena je metoda slučaja, analizirajući postojeće sadržaje internet stranica i indukcijsko - dedukcijskom metodom. Kompozicijski je podijeljen na deset dijelova. U prvom se dijelu govori o povijesnom razvoju mediteranske prehrane, u drugom općenite definicije prehrane i hrane, u trećem o namirnicama mediteranske prehrane, u četvrtom općenito o funkcionalnoj hrani, u petom dijelu o funkcionalnim namirnicama mediteranske prehrane, u šestom dijelu kako mediteranska prehrana utječe na zdravlje, u sedmoj cjelini o hrani kao o turističkoj ponudi, u osmoj cjelini kako hrana obogačuje ugostiteljsku ponudu, u devetom dijelu prikazuje glavnu ulogu mediteranske prehrane u promidžbi Šibensko - kninske županije, a u zadnjoj cjelini o međunarodnoj konferenciji održanoj u Šibeniku. Shodno karakteristikama postavljenog problema u ovom radu će se koristiti dvije standardne metode istraživanja. Istraživanje za stolom koje podrazumijeva korištenje sekundarnih informacija vezanih za danu problematiku, a koje će se prikupiti iz stručne literature, Interneta, te publikacije i članaka.
Ključne riječimediteranska prehrana Šibensko-kninska županija funkcionalna hrana
Povjerenstvo za obranuTanja Radić Lakoš
Jelena Šišara
Nikolina Gaćina
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-07-15
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad nije dostupan
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:566618
PohranioNives Paškov Milošević