Ceronja, A. (2019). Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624
Ceronja, Anamarija. "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624
Ceronja, Anamarija. "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624
Ceronja, A. (2019). 'Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624
Ceronja A. Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624
A. Ceronja, "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624