završni rad
Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima

Anamarija Ceronja (2019)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad

Ceronja, A. (2019). Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624

Ceronja, Anamarija. "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624

Ceronja, Anamarija. "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624

Ceronja, A. (2019). 'Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 24.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624

Ceronja A. Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 24.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624

A. Ceronja, "Upravljanje kvalitetom u turizmu; zastupljenost standarda kvalitete u hrvatskim hotelima", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:920624