Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Badžim, D. (2019). Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, D. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim D. Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
D. Badžim, "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015