Badžim, D. (2019). Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka (Undergraduate thesis). Šibenik: Polytechnic of Sibenik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim, D. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 27 May 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
Badžim D. Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2019 [cited 2023 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015
D. Badžim, "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015