undergraduate thesis
Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka

Badžim, Dora
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Badžim, D. (2019). Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

Badžim, Dora. "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

Badžim, D. (2019). 'Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 07 July 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

Badžim D. Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2019 [cited 2022 July 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

D. Badžim, "Utjecaj poznatih osoba u oglašavanju na donošenje kupovnih odluka", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:065015

Please login to the repository to save this object to your list.