završni rad
DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT

Matea Franičević (2019)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad

Franičević, M. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, M. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.01.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević M. DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 19.01.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

M. Franičević, "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.