Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Franičević, M. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, M. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević M. DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
M. Franičević, "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341