undergraduate thesis
DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT

Franičević, Matea
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Franičević, M. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević, M. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 10 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Franičević M. DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2019 [cited 2022 May 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

M. Franičević, "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341

Please login to the repository to save this object to your list.