Franičević, M. (2019). DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, Matea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević, M. (2019). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 17 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
Franičević M. DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2019 [cited 2023 March 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341
M. Franičević, "DRUŠTVENE MREŽE KAO NOVI MARKETINŠKI ALAT", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:690341