Djurić, M. (2019). Primjena e-marketinga u turizmu (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429
Djurić, Mihaela. "Primjena e-marketinga u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429
Djurić, Mihaela. "Primjena e-marketinga u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429
Djurić, M. (2019). 'Primjena e-marketinga u turizmu', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429
Djurić M. Primjena e-marketinga u turizmu [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429
M. Djurić, "Primjena e-marketinga u turizmu", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:627429