Marić, M. M. (2018). Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, Manda Magdalena. "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, Manda Magdalena. "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, M. M. (2018). 'Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić MM. Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
M. M. Marić, "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658