Marić, M. M. (2018). Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, Manda Magdalena. "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, Manda Magdalena. "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić, M. M. (2018). 'Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
Marić MM. Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658
M. M. Marić, "Utjecaj komunikacije i kreativnosti na odlučivanje u menadžmentu", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:492658