završni rad
Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji

Nikolina Kašnar (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Kašnar, N. (2018). Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794

Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794

Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794

Kašnar, N. (2018). 'Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794

Kašnar N. Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 20.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794

N. Kašnar, "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794