Kašnar, N. (2018). Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, N. (2018). 'Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar N. Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
N. Kašnar, "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794