Kašnar, N. (2018). Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji (Undergraduate thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, Nikolina. "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar, N. (2018). 'Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji', Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
Kašnar N. Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji [Undergraduate thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794
N. Kašnar, "Komunikacijski aspekti njemačkih vlogova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji", Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:780794