Miletić, M. (2018). Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023
Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023
Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023
Miletić, M. (2018). 'Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023
Miletić M. Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023
M. Miletić, "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023