prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača

Miletić, Marta
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Miletić, M. (2018). Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

Miletić, Marta. "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača." Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

Miletić, M. (2018). 'Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača', Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 05 July 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

Miletić M. Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2018 [cited 2022 July 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

M. Miletić, "Utjecaj marke prehrambenih proizvoda na ponašanje potrošača", Master's thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:267023

Please login to the repository to save this object to your list.