završni rad
Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0

Andrijana Šarić (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Šarić, A. (2018). Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0 (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362

Šarić, Andrijana. "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362

Šarić, Andrijana. "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362

Šarić, A. (2018). 'Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362

Šarić A. Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0 [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362

A. Šarić, "Marketinška evolucija od marketinga 1.0 do marketinga 4.0", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:585362