Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o

Nik Alviž (2018)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad

Alviž, N. (2018). Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, N. (2018). 'Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž N. Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

N. Alviž, "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177