Alviž, N. (2018). Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, N. (2018). 'Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž N. Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
N. Alviž, "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177