Alviž, N. (2018). Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o (Undergraduate thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž, N. (2018). 'Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o', Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
Alviž N. Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o [Undergraduate thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2018 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177
N. Alviž, "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o", Undergraduate thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177