prikaz prve stranice dokumenta Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o

Alviž, Nik
Polytechnic of Sibenik
Management

Cite this document

Alviž, N. (2018). Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, Nik. "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o." Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž, N. (2018). 'Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o', Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Alviž N. Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o [Undergraduate thesis]. Šibenik: Polytechnic of Sibenik; 2018 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

N. Alviž, "Značaj i uloga turističke agencije na turističkom tržištu na primjeru poduzeća NIK d.o.o", Undergraduate thesis, Polytechnic of Sibenik, Šibenik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:131177

Islandora Bookmark - Please login to use this feature