Đugum, T. (2018). STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA" (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767
Đugum, Toni. "STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA"." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767
Đugum, Toni. "STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA"." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767
Đugum, T. (2018). 'STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA"', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767
Đugum T. STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA" [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767
T. Đugum, "STRATEGIJA DIGITALNOG NASTUPA NACIONALNOG PARKA "KRKA"", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:543767