Naslov UPRAVLJANJE KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI; PRIMJER BRANDA VALAMAR RIVIERA D.D.
Naslov (engleski) QUALITY MANAGEMENT IN HOTELS INDUSTRY; Example brand Valamar Riviera d.d.
Autor Gabriela Kalauz
Mentor Divna Goleš (mentor)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Šibeniku (Odjel studija menadžmenta i turizma) Šibenik
Datum i država obrane 2017-09-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Osnovna svrha uvođenja i održavanja sustava kvalitete je učinkovito organizirati poslovanje i povećati njegovu djelotvornost. Cijela organizacija mora biti upoznata sa sustavom kvalitete i aktivno sudjelovati u njezinoj primjeni, ovisno o vrsti posla i odgovornosti. Temeljem zahtjeva norme tvrtka treba donijeti strateške dokumente kojima iskazuje svoje opredjeljenje (misiju, viziju, politiku, strategiju i ciljeve), definirati i opisati osnovne, upravljačke i potporne procese, uspostaviti organizaciju i mehanizam vođenja sustava i njegovog trajnog unaprijeđivanja. Pojam kvalitete je temeljna odrednica uspješnosti poslovanja i razvoja poduzeća te je ključni element uvjeta opstanka na konkurentskom tržištu. Turistička destinacija postaje sve važniji čimbenik turističkog doživljaja pa stavovi gostiju o elementima ponude destinacije upućuju na osobitosti turističke ponude. Definiranje kvalitete u turizmu podrazumijeva kontinuirano praćenje tržišnih trendova, stoga se javlja potreba za stalno uspoređivanje s najboljim konkurentima na turističkom tržištu.
Hotelski standardi i uspješnost poslovanja su usko povezani zbog toga što čine osnovnu usporednu veličinu ili normalu prilikom ocjenjivanja kadrova, imovine, poslovnog rezultata i uspješnosti poslovanja hotela. Standard i kvaliteta nisu cilj, oni su put do cilja, a cilj je ostvariti uspješno poslovanje hotela. Primjena standarda u hotelima vezana je za imena velikih hotelijera koji su osnovali hotelsku industriju.
U hotelijerstvu brand predstavlja zaštićenu marku određene kompanije ili hotelskog lanca. Cilj marketinga je povećanje vrijednost branda i povećanje zarade kroz omogućavanje zadovoljavanja turističkih potreba klijenata na višoj kvalitetnoj razini.
Valamar Riviera d.d. najveća je turistička kompanija u Hrvatskoj. Valamar Riviera d.d. posluje unutar grupacije Valamar, najveće turističke grupacije u Hrvatskoj. Ime Valamar nastalo je kao spoj riječi vala (uvala) i mare, koja je kao latinska riječ prepoznatljiva te na više svjetskih jezika označava more.
Sažetak (engleski) The primary purpose of introducing and maintaining a quality system is to organize business efficiently and to increase its activity. The entire organization must be informed about the quality system and participate in its application actively, depending on the type of the job and responsibility. Based on the requirements of the norm, the company needs to bring strategic documents in order to express its commitment (mission, vision, policy, strategy and goals), define and describe basic and management processes, establish organization and mechanism for system management and its permanent improvement. The concept of quality is a fundamental determinant of business performance and development and a key condition for survival in a competitive market. The tourist destination becomes an important factor in the tourist experience, and guests' attitudes about the elements of the destination indicate the advantages and weaknesses of the tourist offer. Defining quality in tourism implies a continuous monitoring of market trends, so there is a need for constant comparison with the best competitors in the tourist market.
Hotel standards and business performance are closely connected because they make the basic comparative size or norm when evaluating personnel, property, business results and performance of the hotel. Standard and quality are not a goal, they are way to the goal, and the goal is to keep the hotel's business going. The application of standards in hotels is related to the names of big hotels that have established the hotel industry.
The hotel brand represents a trademark of a particular company or hotel chain. The goal of marketing is to increase the value of the brand and increase profits by making it possible to satisfy the travel needs of guests at a higher quality level.
Valamar Riviera d.d. is the largest tourist company in Croatia.Valamar Riviera d.d. operates within the group of Valamar, the largest tourist group in Croatia. The name Valamar was born as a blending of words vala - a word in Croatian dialect meaning bay; and mar, a Latin word recognized in many languages, meaning the sea.
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom
standardi
hotelska industrija
Valamar Riviera
dioničko društvo
Ključne riječi (engleski)
quality management
standards
hotel industry
brand
Valamar Riviera
joint stock company
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:143:150084
Studijski program Naziv: Menadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment Smjer: Turistički menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-10-11 07:25:45