prikaz prve stranice dokumenta PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Vidanec, Mirta
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Vidanec, M. (2017). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, M. (2017). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec M. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

M. Vidanec, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.