Stipetić, A. (2017). ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414
Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414
Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414
Stipetić, A. (2017). 'ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 09.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414
Stipetić A. ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 09.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414
A. Stipetić, "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414