Turčinov, M. (2015). ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE) (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
Turčinov, Marija. "ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
Turčinov, Marija. "ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
Turčinov, M. (2015). 'ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
Turčinov M. ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE) [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
M. Turčinov, "ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613