Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Petrović, I. (2016). UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666
Petrović, Ivana. "UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666
Petrović, Ivana. "UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666
Petrović, I. (2016). 'UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666
Petrović I. UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2016 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666
I. Petrović, "UTJECAJ TURISTIČKE AGENCIJE NA RAZVOJ TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:850666