Jakoliš, P. (2023). DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288
Jakoliš, Petra. "DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288
Jakoliš, Petra. "DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288
Jakoliš, P. (2023). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288
Jakoliš P. DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288
P. Jakoliš, "DRUŠTVENE MREŽE KAO MARKETINŠKI ALAT U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:723288