Baj, I. (2023). ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494
Baj, Iva. "ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494
Baj, Iva. "ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494
Baj, I. (2023). 'ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494
Baj I. ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494
I. Baj, "ANALIZA MARKETINŠKOG MIKSA NA PRIMJERU JAVNE USTANOVE U KULTURI TVRĐAVA KULTURE ŠIBENIK", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:976494