Naslov | Upravljanje konfliktima u menadžmentu |
Naslov (engleski) | CONFLICT MANAGING IN MENAGEMENT |
Autor | Domagoj Dumančić |
Mentor | Gina Lugović (mentor) |
Član povjerenstva | Ana Vukičević (predsjednik povjerenstva) |
Član povjerenstva | Nikolina Gaćina (član povjerenstva) |
Član povjerenstva | Gina Lugović (član povjerenstva) |
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj | Veleučilište u Šibeniku (Menadžment) Šibenik |
Datum i država obrane | 2021-10-19, Hrvatska |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija |
Sažetak | Pojam konflikt često važi kao nešto loše, neprirodno i nepoželjno što trebamo izbjegavati, ali
to nije uvijek slučaj. Konflikt može biti negativan, ali isto tako može biti i pozitivan za
organizaciju ukoliko se istim zna upravljati. Konflikt možemo definirati kao situaciju u kojoj
se dvije ili više osoba ili timova, ne slažu oko međusobnih mišljenja, stavova, ideja ili tema. U
svakoj organizaciji menadžeri su glavni i odgovorni za upravljanje konfliktima koji nastaju
između zaposlenika, a na raspolaganju su im različite metode, tehnike i strategije koje mogu
koristiti kako bi kvalitetno upravljali konfliktom i eliminirali ga. Glavni uzrok svakog
konflikta je percepcija zaposlenika i menadžera, dok je komunikacija uvijek bila jedino i
pravo rješenje. Menadžeri moraju znati aktivno slušati podređene i shvatiti koje su to njihove
želje i potrebe jer na taj način uvelike smanjuju mogućnost za nastankom konflikta u
organizaciji. Vođenje je ključni element u upravljanju konfliktima jer na taj način motiviramo
zaposlenike, a vjerojatnost nastanka konflikta svodimo na minimum. Cilj rada je prikazati
kako konflikt nastaje unutar organizacija te kako menadžeri mogu kvalitetno upravljati
konfliktima pomoću raspoloživih tehnika, metoda i strategija u svrhu ostvarivanja pozitivnih
posljedica na organizaciju i zaposlenike. |
Sažetak (engleski) | Term conflict is often valid as something bad, unnatural, and undesirable but that is not
always the case. Conflict can be negative, but also can be positive for the organization if we
can do the right management of conflict. Conflict can be described as a situation in which two
or more persons, or teams, can't agree between their mutual opinions, attitudes, ideas, or
topics. In every organization, managers are chief and responsible for conflict management
between employees and they have different methods, techniques, and strategies available
which they can use so they can do good conflict management. The main reason for conflicts is
a perception of both managers and employees whilst communication has always been only
solution for it. Managers must know how to listen actively to the wishes and needs of their
employees and in that way, they will reduce the risk of conflict happening in the organization.
Leadership is one of key elements in conflict management because in that way we motivate
employees, and risk of conflict happening is very low. The main goal of this thesis is to show
how conflict happens in organizations, and how can managers do good conflict management
using certain techniques, methods, and strategies to reach positive consequences for the
organization and employees. |
Ključne riječi |
|
Ključne riječi (engleski) |
|
Jezik | hrvatski |
URN:NBN | urn:nbn:hr:143:671878 |
Studijski program | Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta (Sruč.spec.oec.) |
Vrsta resursa | Tekst |
Način izrade datoteke | Izvorno digitalna |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja |  |
Datum i vrijeme pohrane | 2021-10-26 09:03:08 |