Djurić, M. (2021). Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, Mihaela. "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić, M. (2021). 'Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
Djurić M. Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2021 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982
M. Djurić, "Primjena istraživanja tržišta u svrhu provođenja segmentacije tržišta u turizmu", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:390982