specijalistički diplomski stručni
INOVACIJE I INOVATIVNA PONUDA U GASTRONOMIJI

Marija Hamer (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovINOVACIJE I INOVATIVNA PONUDA U GASTRONOMIJI
AutorMarija Hamer
Voditelj/MentorIvana Žilić (mentor)
Sažetak rada
Inovacija u gastronomiji se odnosi na stvaranje održivih i novih ponuda unutar restorana/ hotela/ ugostiteljskog objekta. To znači da se kroz tradiciju i nove ideje, kreativnosti samog procesa pripreme hrane gostu ili pažnje koja mu daje dodatnu vrijednost koju on cijeni jer jedino tako možemo ostvariti uspjeh. Da bi inoviranje bilo odživo, potrebno je cijelo vrijeme dok poduzeće posluje pratiti svoju konkurenciju, pokušati biti što kreativniji i što bolji od konkurencije kako bi se osigurala konkurentska prednost. Gastronomija (od grčkog gaster = stomak ili želudac + nomos = pravilo, red) je vještina priređivanja dobrih jela. A gastronom je čovjek koji se razumije u dobro kuhanje. Gastronomija po nekima nije samo vještina, nego i prava umjetnost, ili znanost o prehrani. Sve više ljudi uživa u gastronomiju, te je cijene kao umjetnost.
Ključne riječiinovacija gastronomija kreativnost gost uspjeh
Naslov na drugom jeziku (engleski)INNOVATION AND INNOVATIVE OFFER IN GASTRONOMY
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Ana Perišić
Ivana Žilić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Innovation in gastronomy refers to the creation of sustainable and new offerings within the restaurant / hotel / catering facility. Which means that the tradition and new ideas, creativity of the process of food preparation and customer care that gives guests added value to you on price because the only way we can achieve successfulness. To innovate any response, it is necessary at all times while operating company track your competition , try to be as creative and as better than the competition in order to ensure competitive advantage. Gastronomy (from the Greek gaster, "stomach", and vopo^, nomos "laws that govern") is the skill of preparing good food. The one who is well versed in gastronomy is called agastronome . Gastronomy according to some, not only skills , but also an art or science of nutrition. More and more people appreciate gastronomy as an art and wants to enjoy it in your holidays or free time.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)innovation gastronomy creativity guest successfulness
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:344875
PohranioNives Paškov Milošević