specijalistički diplomski stručni
Brendiranje proizvoda na primjeru maslinovog ulja Luna

Juliana Badurina (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovBrendiranje proizvoda na primjeru maslinovog ulja Luna
AutorJuliana Badurina
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Svrha rada je pronaći način na koji je moguće razviti brend maslinova ulja „Luna“ od raritetnih lunjskih maslina i način stjecanja konkurentne tržišne pozicije. Opisani su koraci provedbe procesa brendiranja na svim hijerarhijskim razinama u organizaciji te važnost izgradnje identiteta i imidža brenda kao i najzastupljeniji modeli brendiranja koji se koriste u suvremenoj praksi; emocionalno brendiranje, kulturološko brendiranje, personifikacija i viralno brendiranje. Analizira se okruženje u djelatnosti maslinarstva na razini RH, ali i na globalnoj razini te se analiziraju osobine ciljnih tržišnih segmenata kupaca. Temeljem prikupljenih informacija o stanju na tržištu i osobinama kupaca, utjecaju referentnih skupina i modelu donošenja odluka o kupnji, donosi se odluka o pozicioniranju maslinova ulja „Luna“. Opravdanost ulaska u projekt obrade lunjskih maslina argumentirana je značajem i specifičnosti maslina s ovog područja, opisom karakteristika maslinova ulja lunjskih maslina i činjenicom da ovo područje ispunjava kriterije za zaštitu UNESCO-a što je važna podloga u procesu brendiranja.
Ključne riječibrendiranje maslinovo ulje marketinško komuniciranje promocija
Naslov na drugom jeziku (engleski)PRODUCT BRANDING ON THE EXAMPLE OF OLIVE OIL „LUNA“
Povjerenstvo za obranuIvica Poljičak
Nikolina Gaćina
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-03-18
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The purpose of this paper is to find a way in which it is possible to develop a brand of olive oil "Luna" and gain competitive market position. The steps in process of branding at all hierarchical levels and the importance of identity and brand image as well as the most common models of branding used in contemporary practice; emotional branding, cultural branding, personification and viral branding. It analyzes environment in olive growing activities at the national level, but also at the global level and analyzes the characteristics of the target market segments of customers. Based on the information gathered about the market situation and characteristics of customers, the impact of the reference group and the model of decision-making on purchase, decision is made about positioning of olive oil "Luna". Justification for the project is argumented by importance and specificity of olive trees in this area, and the characteristics of this olive oil and the fact that this area meets the criteria for the protection of UNESCO which is an important foundation in the branding process.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)branding olive oil marketing communication promotion
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:365515
PohranioNives Paškov Milošević