Vidanec, M. (2017). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746
Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746
Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746
Vidanec, M. (2017). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746
Vidanec M. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746
M. Vidanec, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746