završni rad
PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Mirta Vidanec (2017)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Vidanec, M. (2017). PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, Mirta. "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec, M. (2017). 'PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

Vidanec M. PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746

M. Vidanec, "PERSUAZIJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:355746