specijalistički diplomski stručni
STVARANJE NOVE I UZBUDLJIVE MARKE

Tajana Erak (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovSTVARANJE NOVE I UZBUDLJIVE MARKE
AutorTajana Erak
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
U suvremenom poslovnom svijetu stvaranje snažne marke postaje jedno od glavnih strateških izazova poduzeća. Zadatak ovog rada bio je istražiti koliko su marke odraz vizije poduzeća, vrijednosti i filozofije organizacije. Analizom dostupne literature dan je opis ključnih pojmova, a metodama kao što su deskripcija i case study utvrđuje se kako marke kupcima olakšavaju odabir jer su signal za kvalitetu. Analizom slučaja Caffe Cadbury dane su smjernice prilikom pozicioniranja na tržištu i stvaranje upečatljive poruke. Kreiranje marke zahtijeva razumljivost, jednostavnost te zanimljivost potrošačima. Radnu vrijednost poduzeća više određuje njezina nematerijalna marketinška imovina: marke (brand), poznavanje tržišta, odnos s kupcima, pokrivenost distribucije, intelektualna svojina, partnerski odnosi i sl. Marketing treba provesti pozicioniranje svake marke u emocionalne veze stvarajući konačnu korisnost za potrošača i njegovo doživljavanje marke.
Ključne riječimarka kupac marketing kvaliteta komunikacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)CREATING NEW AND EXCITING BRAND
Povjerenstvo za obranuMili Razović
Gina Lugović
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In the contemporary business world creating a powerful brand becomes one of the most important strategic challenges of the company. The aim of this paper is to investigate how the brand reflects the company's vision, values and the philosophy of the organization. The analysis of the available literature is given a description of the key concepts and methods such as case study shows how the brand simplifies the choice of buying decisions. Analizing the case study for “Caffe Cadbury” are given guidance in positioning in the market and creating compelling messages. Creating a brand requests the user-friendliness, simplicity and they are of interest to consumers. Working company's value is determined by its more intangible marketing assets: brand, knowledge of the market, customer relationship, coverage distribution, intellectual property, partnerships and others. Marketing needs to implement the positioning of each brand in the emotional ties creating the ultimate utility to the consumer and the brand experience.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)brand consumer marketing quality communication
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:039744
PohranioNives Paškov Milošević