prikaz prve stranice dokumenta ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI

Stipetić, Anita
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment

Citirajte ovaj rad

Stipetić, A. (2017). ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, A. (2017). 'ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić A. ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

A. Stipetić, "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.