završni rad
ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI

Anita Stipetić (2017)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Stipetić, A. (2017). ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, Anita. "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić, A. (2017). 'ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

Stipetić A. ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2017 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414

A. Stipetić, "ELEMENTI MARKETINŠKOG SPLETA U TURIZMU NA PRIMJERU ETNOLANDA DALMATI", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:737414