specijalistički diplomski stručni
ANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)

Marija Turčinov (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovANALIZA OGLAŠAVANJA NA TEMELJU CILJEVA OGLAŠAVANJA - PRIMJER TRGOVAČKIH LANACA U ŠIBENIKU (KONZUM I PLODINE)
AutorMarija Turčinov
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
U radu je napravljena analiza oglašavanja na temelju ciljeva oglašavanja (informiranja, uvjeravanja i podsjećanja). Oglašavanje kao jedan od elemenata marketinške komunikacije zaokuplja pažnju uže i šire javnosti. Analiza oglašavanja može se obaviti sa različitih aspekata, te se u ovom radu oglašavanje analizira temeljem analize ciljeva oglašavanja akcijskih kataloga trgovačkih lanaca Konzum i Plodine. Temeljem navedene analize utvrđeno je da, osim što katalog Plodina ima dvostruko veći opseg, nema značajnijih razlika među katalozima. Za dizajn stranica kataloga korištene su kombinacije istih boja, a ponude su prezentirane na vrlo slične načine. Što se ciljeva oglašavanja tiče, utvrđeno je da je primarni cilj oba kataloga informiranje kupaca, sekundarni cilj je uvjeravanje u povoljne cijene i visoku kvalitetu, dok je podsjećanje uglavnom zanemareno.
Ključne riječimarketinška komunikacija oglašavanje ciljevi oglašavanja analiza
Naslov na drugom jeziku (engleski)ANALYSIS OF ADVERTISING BASED ON ADVERTISING GOALS
Povjerenstvo za obranuIvica Poljičak
Jasmina Sladoljev
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-06-12
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In this paper is made advertising analysis based on advertising goals (informing, persuasion and reminding). As a one of the elements of marketing communication, advertising engages the attention of the general public. The advertising analysis can be done with different aspects, and in this paper the advertising analysis is based on the advertising goals’ analysis of promotion catalogs (leaflets) of Konzum and Plodine retail chains. Based on the mentioned analysis it is determined that, except of fact that Plodine’s catalog has double scope, there is no significant difference between two catalogs. The same colors are used in design of both catalogs, and also offers are presented in very similar way. It is determined that the primary goal of this type of advertising is informing of customers, secondary goal is convincing of low prices and high quality, while to reminding is generally given minor attention.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)marketing communication advertising advertising goals analysis
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:385613
PohranioNives Paškov Milošević