završni rad
ALGORITAM ZA TRAŽENJE NAJKRAĆEG PUTA

Anamarija Čorić (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Podaci o radu
NaslovALGORITAM ZA TRAŽENJE NAJKRAĆEG PUTA
AutorAnamarija Čorić
Voditelj/MentorIvana Beljo (mentor)
Sažetak rada
U radu se opisuju algoritmi za traženje najkraćeg puta. Ovi algoritmi spadaju pod teoriju grafova koja je u ovom radu također predstavljena. Opsiani su Dijkstrin, Bellman-Fordov i Floyd-Warshallov algoritam. U radu je također opisana i teorija igara, kvantitativna metoda odlučivanja koja se koristi u prometnim studijama. Ovom metodom se rješavaju matematički modeli realnih problema kako bi se donijele optimalne odluke. Opisan je povijesni razvoj metode, te su objašnjeni osnovni pojmovi vezani uz metodu. Također, u radu su izneseni primjeri koji pokazuju primjenu teorije igara i algoritama za rješavanje najkraćeg puta.
Ključne riječiteorija igara teorija grafova algoritmi za traženje najkraćeg puta
Naslov na drugom jeziku (engleski)ALGORITHMS FOR FINDING THE SHORTEST PATH
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaTEHNIČKE ZNANOSTI
Tehnologija prometa i transport
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaPromet; smjerovi: Cestovni promet, Poštanski promet
SmjerCestovni promet
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka prometa
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.ing.traff.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper describes the algorithms for finding the shortest path. These algorithms belong under the graph theory which is also presented within this paper. The Dijkstra, Bellman-Ford and Floyd-Warshall algortihm are described. The game theory, a quantitative decision-making method which is used within traffic studies, is also described within this paper. This method is used for solving the mathematical models of real problems in order to make the optimal decisions. The historical development of the method is described and the basic terms related to this method are explained. The examples which show the application of the game theory and algorithms for finding the shortest path are also given in the paper.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)game theory graph theory transport problems
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:106627
PohranioNives Paškov Milošević