specijalistički diplomski stručni
Socijalne vještine - temelj uspješnosti menadžera

Suzana Čelić (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovSocijalne vještine - temelj uspješnosti menadžera
AutorSuzana Čelić
Voditelj/MentorGina Lugović (mentor)
Sažetak rada
Socijalne vještine se odnose na vještine, verbalna i neverbalna ponašanja, koje naučimo kako bi ostvarili uspješne odnose s obitelji, prijateljima, poznanicima i osobama koje predstavljaju određen autoritet. Djelotvorno postizanje emocionalnih, socijalnih i drugih ciljeva u odnosima s drugima postiže se uspješnom socijalnom interakcijom koja ne bi bila moguća bez potrebnih specifičnih znanja i vještina. Usvajanjem pro socijalnih ponašanja i određenih vještina, koje omogućuju razumijevanje okoline i djelotvorno snalaženje u svakodnevnim situacijama, stvara se socijalno kompetentna osoba. Kompetentnost osigurava individualni uspjeh, ali i društvu u cjelini.
Ključne riječisocijalne vještine znanja komunikacija kompetencije menadžeri
Naslov na drugom jeziku (engleski)SOCIAL SKILLS - THE FOUNDATION OF MANAGERS SUCCESS
Povjerenstvo za obranuAna Udovičić
Ivana Kardum Goleš
Gina Lugović
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-10-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Social skills refer to skills, verbal and nonverbal behaviour, which we use to achieve successful relationships with family, friends, acquaintances and people who represent a certain authority. Effectively achieving the emotional, social and other goals in relationship with others requires successful social interaction which would not be possible without specific knowledge and skills. The adoption of pro-social behaviors and certain skills, which allow an understanding of the environment and effective coping with everyday situations, creates socially competent person. This competency provides individual success, but also society in general.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)social skills knowledge communication competence managers
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:892451
PohranioNives Paškov Milošević