specijalistički diplomski stručni
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA

Petar Gulin (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Citirajte ovaj rad...

Gulin, P. (2015). MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202

Gulin, Petar. "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202

Gulin, Petar. "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202

Gulin, P. (2015). 'MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202

Gulin P. MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202

P. Gulin, "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202