specijalistički diplomski stručni
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA

Petar Gulin (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovMARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA
AutorPetar Gulin
Voditelj/MentorJelena Šišara (mentor)
Sažetak rada
Marketinška komunikacija danas ima veliki značaj za svaku tvrtku. Cilj je marketinške komunikacije uz pomoć različitih aktivnosti marketinške komunikacije (oglašavanje, unapređenje prodaje, osobna prodaja, odnosi s javnošću, publicitet, direktni marketing i Internet marketing) informirati, uvjeriti i potaknuti potencijalnog kupca na kupnju. Stoga je marketinšku komunikaciju potrebno prilagođavati ciljanoj grupi kupaca. Jedan od glavnih ciljeva marketinške komunikacije bi trebao biti stvaranje što više lojalnih kupaca. To su kupci koji su zadovoljni uslugom i od kojih prodavač ima višestruke koristi (ponovno vraćanje, preporuka, dobre ocjene na internetu). U radu se stoga obrađuju glavne aktivnosti marketinške komunikacije s naglaskom na ponašanje potrošača, te se prikazuje primjer RedBulla koji koristeći inovativne tehnike marketinške komunikacije nastoji uspostaviti lojalne i dugotrajne veze sa svojim potrošačima.
Ključne riječikomuniciranje potrošača oglašavanje promocija ponašanje potrošača imidž odlučivanje u kupnji
Naslov na drugom jeziku (engleski)COMMUNICATION AND CONSUMER BEHAVIOR
Povjerenstvo za obranuJasmina Sladoljev
Ana Perišić
Jelena Šišara
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjspecijalistički diplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a specijalist/specijalistica menadžmenta
Kratica akademskog / stručnog nazivaSruč.spec.oec.
Vrsta radaspecijalistički diplomski stručni
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-10
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Today marketing communication is very important for any business. The goal of marketing communications through various activities of marketing communications (advertising, sales promotion, personal selling, public relations, publicity, direct marketing and Internet marketing) is informing, persuading and encouraging potential buyers to purchase. Therefore, it is necessary to adjust your marketing communication to the target group of customers. One of the main objectives of marketing communications should also be making more loyal customers. Those are customers who are satisfied with the service and of which salesman has multiple benefits (returning, recommendations, good grades on the Internet). The paper, therefore, deal with the main activities of marketing communications with a focus on consumer behavior, and shows an example of RedBull that using innovative techniques of marketing communication seeks to establish a fair and lasting relationships with their customers.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)consumer communication advertising promotion consumer behavior image deciding to purchase
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
PohranioNives Paškov Milošević