Gulin, P. (2015). MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
Gulin, Petar. "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
Gulin, Petar. "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
Gulin, P. (2015). 'MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
Gulin P. MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202
P. Gulin, "MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE I PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:965202