završni rad
UPRAVLJANJE BRENDOM SISAČKO-MOSLAVAČKE ŽUPANIJE

Sara Hergešić (2016)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovUPRAVLJANJE BRENDOM SISAČKO-MOSLAVAČKE ŽUPANIJE
AutorSara Hergešić
Voditelj/MentorMili Razović (mentor)
Sažetak rada
Brendiranje u turizmu proces je koji izdvaja određenu destinaciju po njezinim karakteristikama, stvarajući identitet destinacije. Pritom se najveći uspjeh postiže isticanjem autentičnosti, a Sisačko-moslavačka Županija u tome ima mnogo potencijala. Stvaranjem međunarodne prepoznatljivosti županije, privukli bi ulaganja i stručnu radnu snagu. Iako je SMŽ u turističkom smislu nerazvijena regija ona ima realnu perspektivu postati poželjna turistička destinacija. U radu se analizira ponuda županije koja je poslužila kao osnova za definiranje jedinstvenoga brend identiteta županije i stvaranje poželjnoga turističkog ozračja na tom prostoru. Pokretačka snaga razvoja turizma na području SMŽ mogu biti proizvodi poput ruralnog turizama, te posebni interesi (biciklizam, pješačenje, lov i ribolov, gastronomija). Segmentacijom tržišta trebalo bi doći do određene ciljne skupine poput turista koji preferiraju kulturnu baštinu i druge tradicionalne vrijednosti. Prilikom pozicioniranja, nužno je u svijesti potencijalnih turista stvoriti dojam posebnosti i različitosti u odnosu na pregršt drugih destinacija. Pritom je potrebno uskladiti obećanja sa stvarnom ponudom, kako bi turiste koje jednom privučemo, zadržali i postigli određenu lojalnost.
Ključne riječiSisačko – moslavačka županija Brend brendiranje destinacija ruralni turizam
Naslov na drugom jeziku (engleski)BRAND MANAGEMENT IN SISAČKO-MOSLAVAČKA COUNTY
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš (predsjednik povjerenstva)
Ana Udovičić (član povjerenstva)
Mili Razović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-07-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Branding in tourism is a process which categorizes specific destinations by their unique characteristics which essentially creates a destination identity. The greatest success is achieved by emphasizing authenticity, and Sisačko-moslavačka County has great potential. By creating international recognition of this county we will attract investments and workforce benefits. Although SM County in terms of tourism is an underdeveloped region at this time, it has a real prospect of becoming a desirable tourist destination. This paper analyzes the counties current offerings which are used as the base for defining a unique brand identity and creating a desirable tourist atmosphere. The initial force for this development can be rural tourism or special interests (biking, hiking, hunting and fishing, or gastronomy). Segmentation of the market should reach certain target groups such as tourists who prefer cultural heritage and other traditional values. When positioning, it is necessary, in the minds of potential tourists, to make an impression of uniqueness and diversity in relation to other destinations. It is necessary to not break promises with real offerings so we could attract, retain and achieve brand loyalty.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Sisačko- moslavačka county Brand branding destination rural tourism
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:525228
PohranioNives Paškov Milošević