Veleučilište u Šibeniku Odjel studija menadžmenta i turizma
Citirajte ovaj rad
Vukšić, M. (2024). Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike (Završni rad). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419
Vukšić, Milena. "Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419
Vukšić, Milena. "Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike." Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419
Vukšić, M. (2024). 'Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike', Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419
Vukšić M. Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike [Završni rad]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419
M. Vukšić, "Utjecaj influencera na potrošnju i kupovne navike", Završni rad, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:971419