Matić, L. (2023). SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, Luciana. "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić, L. (2023). 'SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
Matić L. SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588
L. Matić, "SEGMENTACIJA POTROŠAČA KAO PREDUVJET KREIRANJA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:329588