Ivković, A. (2023). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO. (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186
Ivković, Ante. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186
Ivković, Ante. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186
Ivković, A. (2023). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186
Ivković A. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO. [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2023 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186
A. Ivković, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA CIJENU DIONICA COCA-COLA CO.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:807186