završni rad
Lovni turizam u Hrvatskoj

Nikolina Đuran (2015)
Veleučilište u Šibeniku
Menadžment
Podaci o radu
NaslovLovni turizam u Hrvatskoj
AutorNikolina Đuran
Voditelj/MentorTanja Radić Lakoš (mentor)
Sažetak rada
U povijesti je lov bio životna potreba, a vremenom je postao luksuz. Tek u novije vrijeme lov je postao vid zabave, pa se tako razvio i lovni turizam. Kao i svaka grana turizma, tako i lovni turizam ima povijesne korijene. Lov iz potrebe temelj je svih poveznica s lovom. Lovstvo je tek grana zoologije, a svrha mu je uzgoj i izlov divljači. Da bi se razumjelo lovstvo, nužno je upoznati se sa poviješću zoologije u svijetu i Hrvatskoj. Lovni turizam je selektivni oblik turizma koji ostvaruje velike prihode kao gospodarska grana. Hrvatski potencijal lovnog turizma može se mjeriti lovištima, kojih je na teritoriju Hrvatske 1.080. Statistika lovnog turizma, također, predstavlja problem jer se nigdje ne vode statistički podaci o prihodima i broju posjeta. Prihodi, kao jedan od ciljeva svake destinacije, mogu se predvidjeti cjenikom odstrjela divljački. Cijene u cjeniku za svu divljač su fiksne,za krupnu divljač su jako visoke, dok su za sitnu divljač nešto niže. Ipak, da bi lovni turizam dosegao svoj vrhunac, treba se prije svega postaviti strategija razvoja ovog oblika turizma.
Ključne riječidivljač lovni turizam lovišta strategija Hrvatska
Naslov na drugom jeziku (engleski)HUNTING TOURISM IN CROATIA
Povjerenstvo za obranuDivna Goleš
Dijana Mečev
Tanja Radić Lakoš
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjVeleučilište u Šibeniku
Ustrojstvena jedinica niže razineMenadžment
MjestoŠibenik
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Trgovina i turizam
Vrsta studijastručni
Stupanjstručni
Naziv studijskog programaMenadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment
SmjerTuristički menadžment
Akademski / stručni nazivstručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
In the history hunting was a vital need, and over the time has become a luxury. Only recently hunting became kind of fun, so it also developed a hunting tourism. Like every branch of tourism, and hunting tourism has historical roots. Hunt out of necessity is the foundation of all links with hunting. Hunting is the one branch of zoology, and its purpose is the cultivation and harvesting of wild animals. In order to understand hunting, it is necessary to get acquainted with the history of zoology in the world and Croatia. Hunting is a selective form of tourism that achieves great income as an economic branch. Croatian hunting tourism potential can be measured by hunting ground, which is on Croatian territory 1,080. Statistics hunting tourism also presents a problem because there are no statistics about income and the number of visits. Revenues, as one of the goals of each destination can be foreseen by tariff of hunting of wild animals. Prices in the price list of all the wild animals are fixed, for the big wild animals are very high, while for small wildl animals are lower. However, to hunting tourism reaches it’s peak, it should first of all set up a strategy of development of this type of tourism.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)wild animals hunting tourism fishing grounds the strategy Croatia
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:437050
PohranioNives Paškov Milošević